vineri, 23 noiembrie 2012

"Avem di toati, intrati di cumparati"

Acum ca vin si onomasticile (pentru Nicu, Cristi, Vasile & Co) cine nu vrea ceva bun si sanatos (rapid) de pus pe masa?
Nu m-am putut abtine sa nu fac poze la dragutele de borcanele si sticlute in strai de toamna.
Zacusca, gemuri,dulceata, nectar, muraturi, salate diverse, legume la borcan, sosuri, suc de rosii, ketchup si multe altele de nu le mai stiu scrie aici, va astepta cuminti pe rafturi.

Ah...si iar am uitat sa pun taria la lista. ;) (visinata, zmeurata, tuica de fructe sau doar prune, vinut-bunut)

 Deci la capitolul legume la borcan mic stam asa: Zacusca traditionala, cu ciuperci, cu masline, sos pentru paste, vinete prajite+sos de usturoi, pasta de Kapia, delicatesa gogosari cu sos de mustar, conopida si gogosari cu sos...sa va mai spun?
Bun....si acum preferatele nepotelei mele: nectar de zmeura, visine, pere, prune, piersici, nectarine, mere, dulceata de nuci, visine, zmeura, caise+nuci (marca proprie), pepene galben (ai mai mancat asa ceva?), prune albe+nuci, marmelada de visine, visine+nuci, piersici+nuci si normal, clasic, prune cu nuci. Si...compoturi.

Vreau sa va spun ca toate sunt facute cu dragoste, cu pasiune si cu dorinta de a oferi familiei mele si prietenilor, gustul copilariei, al dulcetei bunicii, al zacustii facute de mama, al gemului de prune (din prune!).
Fructele si legumele sunt din gradina mea, sunt "crescute" de mine, familia mea si prietenii care vin sa dea o mana de ajutor de care am oricand nevoie.

Deci "avem di toati", vorba cantecului, din de toate din gradina.
Si am uitat sa va spun ca ceva lipseste din borcanele cu bunatati....CONSERVANTII! Nu folosesc conservanti, aspirine, stabilizatori, coloranti si alte artificii pentru "look". Toate produsele sunt inchise ermetic si sterilizate la temperaturi foarte mari si rezista in camara pana la 2 ani (care apuca sau care s-a ascuns dupa sacul cu malai :) )

Cu drag raspund solicitarilor, intrebarilor si comenzilor pe adresele:
din_gradina_mea@yahoo.com sau
meluca54@yahoo.com.

Mamaaaa....acum am uitat muraturile! Deci: castraveti de vara la pet de 1L (adica au gustul celor murati in saramura, in borcan la soare..pe balcon), muraturi asortate bidonas 5L, legume asortate marinate 1,5L, conopida marinata 1,5L si....sfecla rosie la borcan, cu sau fara hrean.
Gata. :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu